søndag den 9. oktober 2022

Frækt spil

Ratings: 🐉🐉🐉🐉/5



Frækt spil

Fakta:

Eksemplaret er et: Anmeldereksemplar

Forfatter: Lucy Felthouse

Forlag: Baadsgaards books

Årstal: 2022

Udgave: 1

Format: Hardback

Sideantal: 226

Genre: Romantik

Originalsprog: Engelsk

Aldersgruppe: 13+

Kontroversielle emner: Sex

Anbefale denne bog til andre: Ja 


Egne ord:

Det var spændende at læse en bog som var skrevet af Lucy Felthouse, da jeg ikke havde læst noget af hende endnu.

Resume:

Mallory er en britisk spion som rejser hele verden rundt og får sat kriminelle i fængsel. Hun bruger alle kneb for at fange hendes mål og det går også rigtig godt lige indtil den dag hun møder diamant tyven Baxter Collinson. Pludselig bliver Mallorys job mere besværligt, for nu er der følelser indblandet i opgaven. 



Anmeldelse: 

En rigtig skøn kærlighedshistorie, om en utrolig stærk kvindelig karakter som mange kvinder nok ville ønske de kunne være. Utrolig smuk, så mændene vender sig efter hende, meget klog og så er hun spion, what not to like. 

Jeg elsker bogen fordi den er nervepirrende, spændende og hele historien flyder let. Lucy har skrevet dialogerne, så jeg kan sætte mig ind i hvordan karaktererne har det hele tiden.

Jeg elsker den måde Mallory og Baxter interagerer med hinanden, deres hede sex og deres evig snak om lækker chokolade, så jeg nærmest drømte om chokolade om natten. 

Mallory er en sindssyg stærk kvinde, men mit hjerte braste sammen med hendes, da hun fik sit hjerte knust. Det er sådan jeg elsker de kvindelige karakterer, der hvor de har mange styrkesider. Jeg nyder virkelig at Lucy ikke var bange for at give Mallory både styrke til at være tro mod sit arbejde, men også til sit eget hjerte, da den tid kommer.

Jeg er meget spændt på at læse flere gode bøger fra Lucy Felthouses hånd.

Bogen er oversat til Dansk af Christina Frøkjær, som har gjort et rigtig godt stykke arbejde.



Spoiler:

Læs ikke videre! Dette stykke indeholder mine favorit citater og favorit øjeblikke fra bogen!

Favorit ”citat” i bogen:

Tålmodighed, Mallory. Det er et langsomt spil denne gang. (s. 63)

Favorit øjeblik:

Manden studerede hende, det rodede morgenhår og de bare ben og fødder, der ikke var gemt under kåben, inden han sendte hende et smil så frækt, at hun var sikker på, at det var smedet af djævelen selv. (s. 37)





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag mig igen

 Ratings: ❤️❤️❤️/5 Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️/5 Tag mig igen Brødrene Knight 1 Fakta: Eksemplaret er et: Anmeldereksemplar Forfatter: Carly Phillip...