torsdag den 9. september 2021

Evighedens planet

Ratings: 🐉🐉🐉🐉/5


 Evighedens planet

Rummets detektiver 4

Fakta:

Eksemplaret er et: Anmelder eksemplar

Forfatter: Søren & Morten Ellemose

Forlag: Forfatterskabet.dk

Årstal: 2019

Udgave: 1

Format: Hardback

Sideantal: 223

Genre: Science fiction

Originalsprog: Dansk

Aldersgruppe: 11+

Kontroversielle emner: Nej 

Anbefale denne bog til andre: Ja 


Resume:

De 6 venner er sluppet væk fra Ark One, men befinder sig nu på en fremmed planet, og de er kommet væk fra hinanden. De bliver værd især sat på de vildeste prøver af planeten for at overleve,  for at redde hinanden og for at komme væk fra planeten. Dusørjægeren forsøger stadig at skaffe dem af vejen, de 6 venner finder ud af at der er en højere oppe der styre dusørjægerne. 


Anmeldelse: 

Jeg synes personligt at den her er en smule mere alvorlig end de 3 forrige. Jeg skulle holde tungen lige i munden for at følge med. Jeg var flere gange nervøs for om tingene lykkes for dem. Der var lidt flere følelser på spil for mit vedkommende, der var nogle strofer der var vildt sjove, men var godt nok også ved at græde på et tidspunkt. 

Jeg er stadig meget vild med historien, der er stadig en del fart over feltet, så bøgerne mister ikke pusten. Så det er virkelig godt. Morten og Søren formår virkelig at lave et fedt univers.




 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Varme sommernætter

 Ratings: ❤️❤️❤️❤️/5 Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️/5 Varme sommernætter Fakta: Eksemplaret er et:  Anmeldereksemplar Forfat...