torsdag den 9. september 2021

Dusørjægerens hævn

 Ratings: 🐉🐉🐉/5


Dusørjægerens hævn

Rummets detektiver 3

Fakta:

Eksemplaret er et: Anmelder eksemplar

Forfatter: Søren og Morten Ellemose

Forlag: Forfatterskabet.dk

Årstal: 2019

Udgave: 2

Format: Hardback

Sideantal: 184

Genre: Science Fiction

Originalsprog: Dansk

Aldersgruppe: 11+

Kontroversielle emner: Nej

Anbefale denne bog til andre: Ja


Egne ord:

Nu er jeg godt inde i denne serie, så jeg er bare spændt på om den kan holde tempoet.

Resume:

De 4 unge mennesker Xander, Georg, Jeanne og Sigrid er havnet i fremtiden, i år 2155 for at være specifik, på det store rumskib Ark One, Tammie og Roberts hjem. De kommer på sporet af et komplot, hvor en tidskube er blevet stjålet. De 6 venner og deres allieret kæmper en hæsblæsende kamp for at få tidskuben tilbage.


Anmeldelse: 

Søren og Morten formår at holde deres læsere fanget i disse bøger. Serien er godt skrevet, let at forstå og der er sådan en fart på at man ikke keder sig. Jeg synes det er vildt imponerende at de kan blive ved med at køre i det tempo. Og samtidig holde styr på alle de tidslinjer.  

Det er helt klart en serie jeg vil anbefale til børn og unge mennesker. Jeg keder mig skam ikke og jeg er voksen, men jeg gik måske lidt i barndom da jeg læste dem.

Spændt på hvad den næste bringer. 




 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Varme sommernætter

 Ratings: ❤️❤️❤️❤️/5 Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️/5 Varme sommernætter Fakta: Eksemplaret er et:  Anmeldereksemplar Forfat...