søndag den 29. august 2021

Død verden 4

 Ratings:🐉🐉🐉🐉🐉/5


Død verden 4

Forenet

Fakta:

Eksemplaret er et: Købt eksemplar

Forfatter: Louise Haiberg

Sideantal: 284

Forlag: Tellerup

Årstal: 2020

Genre: Fantasy

Originalsprog: Dansk

Aldersgruppe: 13 og op

Kontroversielle emner: Intime scener

Anbefale denne bog til andre: ja 


Egne ord:

Det er svært lige at vide hvad mine forventninger var til bog 4, da de 3 forgænger alle indfriet mine forventninger. Jeg forventede at der var et vildt klimaks til slut, og det var der bestemt.

Resume:

Nera er fast besluttet på at rede Bane og finer en allieret der vil hjælpe hende med det, men det er ikke så nemt som det lige virker i første øjekast, rigtig mange ting kan gå galt og rigtig meget går galt. Kærligheden vinder over det hele til sidst.

Anmeldelse: 

Wow en spændende bog 4’eren er. (Jeg har vist set for meget Star Wars) Jeg er simpelthen så begejstret for denne serie og det er bestemt ikke sidste gang jeg læser den. Når jeg først går i gang med dem, er de næsten umuligt at ligge fra sig igen, selv for at gå på toilet. Nera er stadig en fantastisk person og hun er bestemt ikke blevet mere kedelig igennem bøgerne, nærmer tværtimod. Louise Haiberg har formået at få Neras personlighed til at vokse igennem alle 4 bøger, og det har simpelthen været en fornøjelse at følge. 

Denne serie har det som jeg gerne vil have i gode bøger, spænding, lidt gys, kærlighed, en fantastisk verden og at det er godt skrevet. Jeg synes bestemt at Louise Haiberg har ramt plet. Glæder mig utrolig meget til at læse nogle af hendes andre bøger.

Lignende bøger:

De 3 forgænger, men de har alle hver deres ting.

Spoiler:

Læs ikke videre! Dette stykke indeholder mine favorit citater og favorit øjeblikke fra bogen!

Favorit ”citat” i bogen:

Jeg er et monster som alle andre. (s.269)

Favorit øjeblik:

Jeg har brug for min dagbog. Brug for at skrive. Brug for ikke at blive vanvittig. Zombier kan trods alt ikke skrive. En blanding mellem et hulk og et fnis forlader min mund da jeg pludselig for et komisk mentalt billede. En flok zombier der mellem menneskejagten sidder og skribler i hver sin dagbog. Nedfælder modetips og bedste spisesteder. Deres drømme og livretter. (s.142)

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag mig igen

 Ratings: ❤️❤️❤️/5 Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️/5 Tag mig igen Brødrene Knight 1 Fakta: Eksemplaret er et: Anmeldereksemplar Forfatter: Carly Phillip...