onsdag den 20. marts 2024

Varme sommernætter

 Ratings: ❤️❤️❤️❤️/5

Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️/5


Varme sommernætter

Fakta:

Eksemplaret er et: Anmeldereksemplar

Forfatter: Winter Renshaw Forlag: Baadsgaards Books (Det nye Sweetheart ink) Årstal: 2023

Udgave: 1 Format: Hardback Sideantal: 348 Genre: Enemies to lovers romance

Originalsprog: Engelsk Aldersgruppe: 16+ Kontroversielle emner: Sex, vold, voldtægt

Anbefale denne bog til andre: Ja


Egne ord:

En virkelig hjertevarm historie om at begynde at leve, og invitere mennesker ind i sit liv igen efter en forfærdelig tragedie.

Resume:

Leighton har fået nok i sit nuværende forhold, og vil tilbage til hendes barndomsby, hvor hun har en masse gode minde fra. Og hvad kunne være mere heldigt end at hendes gamle barndomshus er sat ind på en udlejningsside, så hun beslutter at hun vil leje det i tres dage og nætter, indtil hun har fået styr på det hele. 

Hvad hun dog ikke ved er at der i forvejen bor en ikke særlig venlig cowboy ved navn River McCray, som mener at hun er på hans ejendom, og at hun bestemt ikke er velkommen.

River giver hende dog et tilbud, at hun kan bo der i en periode, mens hun hjælper til på gården, og da hun ikke har noget valg, tager hun imod det, men kun for en periode.

Varme Sommernætter er en enemies to lovers romance om at leve livet på trods af en frygtelig tragedie.

Anmeldelse: 

Jeg slugte simpelthen den her historie, den var så svær at ligge fra mig, at jeg faldt i søvn med den i skødet, før jeg var nødt til at give op. Jeg var hele tiden meget spændt på hvad de næste sider bragte med sig, og jeg blev ikke skuffet. 

Winter skriver utrolig godt og fængende, der er romantiske øjeblikke og hed sex hvor du virkelig bliver varm i kinderne. Områderne hvor det hele foregår er smukt beskrevet og elsker virkelig det lille hus. Kan mærke hvor varmt og indbydende det er, med den lille terrasse hvor man kan sidde og nyde aftnerne.

Bogen er utrolig spændene fra første til sidste side, og Winter formår virkelig at have nogle mandfolk i sine bøger som man virkelig kommer til at hade, men der er bestemt også nogle som emmer af en mystik, og som man bare gerne vil lære bedre at kende. Der er så meget gang i historien at jeg ikke føler vi kommer helt ned og lære karakterende at kende, f.eks. Hvad får Leighton tiden til at gå med som arbejde og kan de få det til at løbe rundt med at River er landmand. Det kunne jeg godt tænke mig at vi fik lidt at vide om da hun jo blandt andet har en flot uddannelse.

Jeg synes også at de sidste 50 sider gik alt for hurtigt, de sider kunne man sagtens have gjord til 100 sider også fået mere dybe i den sidste del af historien. 

Jeg er også lidt i tvivl om hvorfor det er en enemies to lovers romance, da jeg aldrig synes at de er direkte enemies. Men bogen er god alligevel.

Jeg elsker at læse bøger skrevet af Winters hånd og det kommer bestemt ikke til at ændre sig, jeg glæder mig allerede til en af hendes andre bøger.

Spoiler:

Læs ikke videre! Dette stykke indeholder mine favorit citater og favorit øjeblikke fra bogen!

Favorit ”citat” i bogen:

”Jeg er i humør til at sparke noget røv.” (s.143)

Favorit øjeblik:

”Jeg vil gerne lige have et minut med den mand, som har fået gnisten tilbage i mit barnebarns øjne.” (s. 278)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Varme sommernætter

 Ratings: ❤️❤️❤️❤️/5 Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️/5 Varme sommernætter Fakta: Eksemplaret er et:  Anmeldereksemplar Forfat...