torsdag den 15. juni 2023

Du Ejer Mit Hjerte

 Ratings: ❤️❤️❤️❤️❤️/6



Du Ejer Mit Hjerte

Kærlighedens melodi 1

Fakta:

Ratings: 5/6

Eksemplaret er et: Anmelder eksemplar

Forfatter: Helle Renée Chapman Forlag: Baadsgaards Books Årstal: 2023

Udgave: 1 Format: E-bog Sideantal: 372 Genre: Romance-roman

Originalsprog: Aldersgruppe: 16+ Kontroversielle emner: BDSM, Sex, Trusler, Grimt sprog

Anbefale denne bog til andre: Ja bestemt


Egne ord:

En romantisk og saftig fortælling, som giver læseren varmen i krop og sind.




Resume:

Simon har dårlige oplevelser med kvinder og er bange for at komme ud på datingmarkedet igen. Men han falder pladask for Julia da han ser hende på en datingside. Så han går i gang med at skaffe sig den kvinde, som vil få ham til at kæmpe for kærligheden på ny.

Julia er en smuk ung pige, som ikke ser sig selv som noget særligt, men som arbejder ved et advokatfirma og ønsker at føre hendes drømme ud i livet. Men er usikker på at springe ud i det. Hun tager til fest på hendes stamsted med hendes veninde, hvor der er en lækker ny DJ som fejer benene væk under hende. Pludselig har Julia et nyt ønske på listen og det er at få fat i den lækre DJ.

Det kan kun ende med, at der bliver tændt op for en hed romance mellem Simon og Julia.





Anmeldelse: 

En rigtig god gennemtænkt bog som både er forudsigelig og uforudsigelig. Jeg syntes at nogle ting gik hurtigt frem, det var hyggeligt og godt, men så faldt pludselig en bombe af chokerende hændelser jeg bestemt ikke havde forudset, det er sådan noget som jeg synes gør en bog god, at tempoet kører op og ned.

Helle formåede at skrive historien så det hele passede sammen og man fik svar på de fleste spørgsmål, nogen spørgsmål mere besvaret end andre, men så er ens fantasi også rigtig i gang, så det gør mig bestemt ingenting. Jeg synes den er rigtig godt skrevet, og det er karakterer som jeg kunne realiter til, samt de har en dybde og har meget personlighed, hvor jeg til tider både hadede og elskede dem.

Jeg elsker Simon, han virker som en fyr som er blevet såret en del. Men som ikke er bange for at kæmpe for det han vil have. Han virker til at være en sød og kærlig fyr, som kaster sit hjerte 100% ind i et forhold.

Til gengæld har jeg et lidt svært forhold til Julia, jeg synes ikke altid at hun er lige sød over for Simon, men hun har sine bedre øjeblikke, hvor jeg synes hun er skøn. Der er ikke det mindste tvivl om at hun vil Simon 

Helle skriver rigtig godt i et forståeligt og nutidigt sprog, hvor der er en tilpas mænge spænding og erotik. Jeg synes at det er rart at ikke alle de erotiske scener er beskrevet ned i de mindste detaljer, men at det kun er nogen af scenerne. Det giver plads til at jeg synes vi lærte karakterendes indre bedre at kende. 

Jeg glæder mig meget til at læse andet fra Helle af.




Lignende bøger:

Historien minder en smule om Fifty Shades of Gray af E. L. James, men karakterende vokser og udvikler sig mere i løbet af Du ejer mit hjerte.

Spoiler:

Læs ikke videre! Dette stykke indeholder mine favorit citater og favorit øjeblikke fra bogen!

Favorit øjeblik:

Blikket flakker rundt i lokalet. ”Er du fuldstændig bims, mandfolk? Hvisker jeg. Egentlig taler jeg højt for mig selv, men ud fra de andres klukkende latter at bedømme har alle tydeligvis hørt mig. (s. 265)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag mig igen

 Ratings: ❤️❤️❤️/5 Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️/5 Tag mig igen Brødrene Knight 1 Fakta: Eksemplaret er et: Anmeldereksemplar Forfatter: Carly Phillip...