søndag den 13. februar 2022

Foredrag På rejse gennem Vikingetiden

Ratings:🐉🐉🐉🐉🐉/5


 Foredrag

På rejse gennem

Vikingetiden

Med

Jeanette Varberg

Fakta om foredraget:

Dato: Mandag d. 7-2-2022

Tid: kl. 19:00 – 21:00

Inkl. 20 min pause, hvor der kan købes bøger skrevet af Jeanette Varberg, inkl. en signering. 


Kort om selve foredraget: 

Jeg havde fornøjelse af at dele denne oplevelse med mine to gode venner (Ragno og Vibeke) Da de valgte at tage med mig til et virkelig godt foredrag afholdt af Tikko.dk hvor Jeanette Varberg fortalte om vikinger og vikingetiden. Hun fortalte om nogen af de mange forskellige fund, man har på Nationalmuseet. Der gør at man kan følge Vikingernes rejse rundt i verdenen.  Hun fortalte om hvad Vikingerne er for et folk, og hvad man tror de forskellige genstande som fund, har af betydning for Vikingetidens historien. Vi kom til at høre om mange forskellige regenter som der har levet, og om de første rigtige konger. 

Men jeg vil slet ikke fortælle mere om hvad der blev fortalt, da jeg synes at man skal bestille billet til foredraget og selv få denne fantastiske oplevelse med i ens liv. Jeg ville bestemt ikke havde været det foruden. 

Bestil Billet Her: Alle arrangementer i hele landet | Find billetter | Tikko.dk


Jeanette Varberg som foredragsholder:

Det er en virkelig fed oplevelse at høre Jeanette Varberg fortælle om Vikingerne, man er ikke i tvivl om hvor meget hun holder af sit fag og at dele sin viden med alle der har lyst til at lytte med. Hun er super dygtig til at holde foredrag og kommer med små sjove input og billeder, så det bliver på ingen måde et tungt emne. Hendes fortællinger er levende og hun underbygger dem med slides, hvor hun viser billeder af genstande og kort, mens hun fortæller, så man aldrig bliver i tvivl om hvad det er hun fortæller om. Hun er virkelig god til at holde sit publikum fanget af emnet, og mens jeg sad og lyttede, havde jeg mere og mere lyst til at vide mere om Vikingerne. Jeg kunne simpelthen ikke få nok.

Jeg overvejer meget nøje om jeg skal tage til et foredrag mere, fordi det simpelthen var så godt.

Ratings for et fantastisk foredrag: 5/5




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tag mig igen

 Ratings: ❤️❤️❤️/5 Hot: 🌶️🌶️🌶️🌶️/5 Tag mig igen Brødrene Knight 1 Fakta: Eksemplaret er et: Anmeldereksemplar Forfatter: Carly Phillip...